میزبانی بچه های مسجد از نیاز مندان در دهه کرامت 

میزبانی بچه های مسجد از نیاز مندان در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت: در دهه کرامت به همت بچه های مسجد تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: رویکرد برنامه های کانون ام ابیها در دهه کرامت با توجه به شعار گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)، تداوم طرح کمک مومنانه بود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در همین راستا به همت بچه های مسجد تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی بیان کرد: همچنین طرح توزیع نان صلواتی در دهه کرامت برگزار شده و بر همین اساس تعداد یکهزار قرص نان به تعداد اعضای خانوارهای نیازمند بسته بندی شده و سپس در بین آنها توزیع شد.


بهادری تاکید کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه همواره سعی ما بر حفظ کرامت انسانی نیازمندان بوده و به همین منظور بسته های غذای نذری و نان های صلواتی درب منازل آنها تحویل شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: تداوم طرح کمک مومنانه با تاسی از سیره امام رضا (ع) و ترویج فرهنگ رضوی برگزار شد.


وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون اجرای طرح قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در شب میلاد این امام همام بود که در همین راستا راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه آن حضرت از گلدسته های مسجد طنین انداز شد.


بهادری اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح تلاوت نور در این دهه مبارک اجرا شده و ثواب قرائت آیات قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع) شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: آذین بندی مسجد در آستانه دهه کرامت و همچنین تولید محتوا شامل کلیپ و عکس نوشت با موضوع دهه کرامت از دیگر برنامه های کانون برای بزرگداشت این دهه بود که به کمک بچه های مسجد اجرا شد.

پایان پیام/ 586